Zadbaj o zdrowo wyglądające i lekkie nogi wiosną z nowymi, kompresyjnymi rajstopami Scholl Light LegsTM Kilka spotkań dziennie, wiele godzin spędzonych przy biurku, mnóstwo obowiązków domowych – i tak od świtu do nocy, aż w końcu padasz z nóg. Intensywny tryb życia współczesnych kobiet sprawia, że już co druga Polka cierpi z powodu ciężkich i obrzmiałych nóg. Czy da się temu zapobiec?
Marka Scholl przedstawia nowe rajstopy Scholl Light LegsTM ze stopniowym uciskiem, które dzięki 3 strefom kompresji stymulują krążenie na całej długości sprawiając, że nogi pozostają lekkie i smukłe przez cały dzień!
LegsTM są dostępne w wersji 20 DEN oraz w dwóch kolorach: czarnym i cielistym – tak, abyś już zawsze
cieszyła się zdrowymi i lekkimi nogami, wyglądając przy tym modnie każdego dnia!
Przyczyny zmęczonych nóg
Co druga Polka(1) przyznaje, że cierpi na ciężkie i zmęczone nogi. Za te nieprawidłowości odpowiada system
krążenia, który za pomocą pomp mięśniowych przenosi krew od stóp w kierunku serca i z powrotem. Jeżeli zastawki nie działają prawidłowo, część krwi płynącej ku góry, zaczyna się cofać i zamiast płynąć z żył powierzchniowych do głębokich i do serca, pokonuje drogę odwrotną – cofając się do stóp. Jest to tak zwany refluks żylny, który sprawia, że krew zaczyna zalegać w żyłach powierzchniowych. Jej nacisk na ściany naczyń rośnie a ściany żył rozszerzają się, powodując powstawanie obrzmienia, a w konsekwencji żylaków.
Sposoby radzenia sobie ze zmęczonymi nogami
Najczęściej wymieniane sposoby radzenia sobie z dolegliwościami nóg to trzymanie kończyn
dolnych w górze, kąpiele, regularne ćwiczenia i gimnastyka, stosowanie specjalnych kremów
lub unikanie siedzenia ze skrzyżowanymi nogami. Niestety metody te są doraźne, a efekty ich
działania krótkotrwałe. Dlatego osoby, które borykają się z puchnącymi nogami powinny
sięgnąć po sprawdzone metody. Rajstopy uciskowe Scholl Light LegsTM pomagają zmniejszyć
objawy zmęczonych nóg dzięki technologii, opartej na nierównomiernym, stopniowym ucisku
– największym, wokół kostki i stopniowo zmniejszającym się w kierunku pachwiny.
Zrób krok do pięknych i lekkich stóp z Scholl Light LegsTM
Badania pokazują aż 84% Polek (2) ma w swojej szafie chociaż jedną parę rajstop. Ten niezwykle
ważny element damskiej garderoby z jednej strony, stanowi podstawę codziennych stylizacji, z drugiej
natomiast pełni rolę wyjątkowego dodatku, który nadaje każdej kreacji niepowtarzalnego stylu. Wśród
szerokiego wachlarza modeli, wzorów i kolorów, rajstopy kompresyjne, mimo swojej funkcjonalności,
wybierane są tylko przez 13% polskich konsumentek niemodne i powodują dyskomfort. Jeżeli jednak decydują się na ich założenie, starają się je ukryć długą spódnicą.
Marka Scholl postanowiła to zmienić, wprowadzając na rynek nowe rajstopy Light LegsTM, które zostały
wykonane z jedwabiście miękkiego w dotyku, oddychającego i rozciągliwego włókna, dzięki czemu mogą
stanowić część nawet najbardziej eleganckiego stroju. Teraz rajstopy występują w nowej grubości – 20 DEN
oraz dwóch kolorach: czarnym i cielistym , co pozwoli dopasować je do każdej wiosennej stylizacji. Dzięki
gęstemu splotowi są wytrzymałe i zachowują swoje właściwości nawet po 50 praniach, zatrzymując przy tym
swój kształt i kolor. Co więcej, rajstopy doskonale kryją niedoskonałości i perfekcyjnie kształtują nogi.
Rajstopy Scholl Light LegsTM dzięki zastosowanej technologii Fibre FirmTM współpracują z ciałem, aby wspomóc krążenie, czyli utrzymać przepływ krwi od stóp do serca. Dzięki 3 strefom ucisku stymulują krążenie na całej długości nóg sprawiając, że nawet wieczorem nogi są lekkie i nieopuchnięte. Najniższy ucisk umieszczony jest na udzie, a jego zadaniem jest utrzymanie krwi w ruchu w górę, w kierunku serca. Średnia kompresja, znajdująca się na wysokości łydki i pomaga mięśniom popychać krew w górę nogi. Najwyższa kompresja z kolei, odbywa się na wysokości kostki i pomaga przenieść krew ze stopy i kostki do łydki, gdzie następnie zostaje popchnięta w górę, w kierunku serca.
1 Badanie eksploracyjne i test nowego produktu oraz konceptów pozycjonowania dla marki SCHOLL, Październik 2013, Grupa: 1000 osób
2 Badanie eksploracyjne i test nowego produktu oraz konceptów pozycjonowania dla marki SCHOLL, Październik 2013