Wakacje to wzmożony czas poszukiwań pracy przez młodych ludzi. Wolne od nauki dni sprzyjają też podejmowaniu decyzji o przyszłej karierze zawodowej. Dlatego już dziś, tj. 14 czerwca rozpoczęła się wakacyjna odsłona kampanii społecznej „Postaw na swoim! – Przedsiębiorczość”. Głównym nośnikiem komunikatu, w którym zachęcamy do zamiany marzeń i planów w zawodową rzeczywistość, są autobusy.
Autobusy wyjechały na ulice Warszawy oraz Aglomeracji Śląskiej. Format reklamy to „busboard + fullback” (grafika wielkoformatowa na stronie bezdrzwiowej i na tyle autobusu – włącznie z szybami).
Autobusy kursować będą rotacyjnie. Pojawią się w różnych punktach Warszawy oraz Śląska.
Kampania potrwa przynajmniej 3 miesiące.
Kampania „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość” prowadzona jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). Dzięki uprzejmości wielu firm oraz mediów dociera ona do wszystkich, którzy chcą postawić na swoim. Kampania na autobusach możliwa była dzięki zaangażowaniu agencji Business Consulting Sp. z o.o.
Miejskie Zakłady Autobusowe z Warszawy i Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej
z Tychów to pierwsze zakłady komunikacyjne które udostępniły swoje autobusy pod naszą kampanię – w Warszawie Neoplan 4020, w Tychach DAB 15-1200C.
Projekt graficzny przygotowała agencja V&P, która odpowiada za strategię i kreację całej kampanii „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość!”
Informacja o „Postaw na swoim! – Przedsiębiorczość”
„Postaw na swoim! – Przedsiębiorczość”, organizowane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce, w ramach programu „Marketing dla Przyszłości”, dotyczy promowania przedsiębiorczości, poprzez zachęcenie i danie impulsu młodym ludziom do zakładania własnych firm. Podstawowe cele programu to powstawanie dużej liczby małych i średnich przedsiębiorstw oraz zmiana klimatu wokół przedsiębiorczości w Polsce. Program ma charakter długofalowy, czas trwania jest przewidziany na okres do 7 lat.
Więcej informacji na www.postawnaswoim.pl
Sponsorem kampanii jest firma Kulczyk Holding, patronem Merytorycznym Polska Rada Biznesu, patronat medialny objął dziennik „Rzeczpospolita”, natomiast Agencja V&P odpowiada za strategię i kreację programu.
Informacja o „Marketingu dla Przyszłości”
„Marketing dla Przyszłości” to długofalowy program promujący idee społecznie użytecznego marketingu. Jego celem jest zwiększenie konkurencyjności Polski poprzez wzmacnianie sfer, które o tej konkurencyjności decydują. Wyzwaniom współczesnego świata sprostać mogą jedynie społeczeństwa dobrze wykształcone, zdrowe, kreatywne i dynamicznie rozwijające się oraz świadome potrzeby dbania o środowisko naturalne. Dlatego też twórcy programu zidentyfikowali te dziedziny życia społeczno – gospodarczego, w których można i trzeba wykorzystać profesjonalne narzędzia marketingowe, aby promować w społeczeństwie określone postawy i zachowania. Wyselekcjonowano następujące obszary, których dotyczyć będą prowadzone systematycznie działania w ramach projektu „Marketing dla Przyszłości”:
– ochrona zdrowia i profilaktyka (projekt: „Pij mleko! Będziesz wielki”)
– ochrona środowiska
– edukacja – języki obce
– przedsiębiorczość (właśnie rozpoczęty projekt „Postaw na swoim! – przedsiębiorczość”)
Wednesday, 15 June 2005