
Dla niektórych Kim Kardashian jest znana jedynie z programu „Keeping Up with the Kardashians”, jednak od dłuższego czasu celebrytka stara się jak najlepiej wykorzystać swoją popularność i poszerzyć swoją działalność o kolejne dziedziny biznesu. Zaczęła od założenia własnej marki kosmetycznej, a teraz przyszedł czas na markę odzieżową.
Niecały tydzień temu Kim poinformowała swoich fanów na Instagramie, że rusza z nowym projektem o nazwie Kimono Solutionwear. Marka ma się zajmować sprzedażą modelującej bielizny w szerokiej rozmiarówce od XXS do 4XL dostępnej w 9 wersjach kolorystycznych, która będzie odpowiadać na potrzeby współczesnych kobiet. Wśród rzeszy odbiorców informacja wywołała niemałe oburzenie. Gwiazda została oskarżona o brak szacunku do tradycji japońskiej, dodatkowo aby wyrazić niezadowolenie w związku z felerną nazwą powstał hasztag #KimOhNo, pod którym fani namawiają Kardashian do zmiany nazwy marki.
Sama zainteresowana po tygodniu odniosła się do fali krytyki- w kolejnym poście na instagramowym profilu zapewniła, iż, w odpowiedzi na sugestie fanów, nazwa Kimono zostanie zmieniona, ale na ostateczną wersję muszą jeszcze poczekać.