Piękno które się liczy – kampania społeczna Mary Kay

piekno ktore sie liczy
Podaruj piękno kobietom i dzieciom, aby ich życie stało się lepsze. Prawdziwe piękno pochodzi z naszego wnętrza i wyrasta z Ducha Bezinteresowności. Może rozpalić w dziecku miłość do nauki lub pomóc komuś skrzywdzonemu przez los. W roku 2008 firma Mary Kay przeprowadziła pierwszą w historii globalną kampanię społeczną pod nazwą Piękno, które się liczy (Beauty That CountsTM). Głównym jej celem była pomoc tym, którzy najbardziej takiej pomocy potrzebują – dzieciom oraz kobietom doświadczonym przez los.

Dzięki zaangażowaniu Mary Kay, na całym świecie udało się zebrać prawie 2 miliony USD! Te pieniądze pozwolą wspomóc wiele lokalnych programów i inicjatyw na rzecz potrzebujących kobiet i dzieci. Mary Kay Poland postanowiła przekazać zebrane fundusze na wsparcie programu Równać Szanse, prowadzonego przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży. W tym roku również zachęcamy do włączenia się do globalnych wysiłków Firmy, których celem jest odmiana losu potrzebujących dzieci i kobiet.

Kup Kremową Szminkę Mary Kay w odcieniu pięknego delikatnego różu Pink Passion. 1 USD z każdej szminki, sprzedanej do końca 2009 roku, zostanie przekazany na rzecz programu Równać Szanse www.rownacszanse.pl, którego inicjatorem jest Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży www.pcyf.org.pl.

Kampania trwać będzie od maja do końca grudnia 2009 roku.

Wzbogacamy życie Kobiet Pink Passion – szminka, która odmienia ludzkie losy

Wednesday, 10 June 2009