Keeps You Cool Plus – dżins marki Wrangler wykonany przy użyciu Coolmax® sprawia, że w gorące letnie dni towarzyszy ci przyjemne uczucie chłodu. Panele z siatki na dżinsach, np. na „nowym standardzie” Greensboro, umożliwiają orzeźwiający przepływ powietrza, a inteligentne włókna tkaniny Coolmax® odprowadzają wilgoć dla zapewnienia dodatkowego komfortu. Nowością w sezonie wiosna-lato 2015 jest technologia Keeps You Cool Plus, która wykorzystując właściwości antybakteryjne materiału, zapewnia uczucie świeżości. To najnowsza innowacja wprowadzona do platformy projektowej Denim Performance marki Wrangler.
Kimi Raikkonen, mistrz wyścigów samochodowych, jest ambasadorem kolekcji Denim Performance. Raikkonen żyje na pełnych obrotach nie tylko na torze wyścigowym, ale i poza nim. Zarówno od swoich ubrań, jak i samochodów oczekuje najwyższych wyników. Ten pochodzący z Finlandii mistrz Formuły 1 wystąpi w nowej kampanii marketingowej, która pojawia się w sklepach jako wsparcie sprzedaży detalicznej.
Odzież wierzchnia Denim Performance dostępna jest w świeżych letnich kolorach: każdy element kolekcji wyposażono w wiele kieszeni, dzięki czemu nie dasz się zaskoczyć i zawsze stawisz czoła życiowym niespodziankom. Kurtki z oddychającej bawełny poddanej procesowi delikatnego prania są wodoodporne i wzbogacone właściwościami wentylacyjnymi, aby zapewnić uczucie chłodu i suchości przez całe lato. Ponadto pojawią się lekkie kurtki typu bomber, blezer w kolorze indygo i kurtki w stylu militarnym farbowane w technice garment-dyed. Najważniejszym elementem tej linii ubrań jest parka z bawełny z elementami sprania, która jest w 100% wodoodporna.
Gone Fishingstanowi inspirację dla nadruków, elementów graficznych i kolorystyki kolekcji wiosna-lato 2015. Zgodnie z ideologią Proud to be Blue firma Wrangler gwarantuje stylizacje w kolorze niebieskim od stóp do głów – od czapek z daszkiem w intensywnym odcieniu niebieskiego po brzeg spodni Colton typu selvedge bez dodatkowych efektów wykończeniowych w kolorze indygo. Mocne akcenty kolorystyczne w odcieniach pomarańczy i zielni pojawią się na koszulach i t-shirtach. Grafika, która zwali wszystkich z nóg? Kowboj ujeżdżający rybę!
Sean Gormley, dyrektor kreatywny Wrangler EMEA, powiedział: „Ubiegłe trzy sezony były dla nas bardzo dynamiczne. Chcemy, by sezon wiosna-lato 2015 był sezonem zachowania spójności i okazją dla naszych klientów i detalistów do nadrobienia zaległości w zakresie dżinsowych innowacji, których Wrangler nieustannie dostarcza: technologia Keeps You Cool Plus zapewnia wygodę na najgorętsze dni lata, a wodoodporne spodnie zapewniają ochronę na wszystkie sezony”.