Ponadczasowa klasyka w nowych łóżeczkach Pinio – Basic

Meble Pinio nie od dziś znane są rodzicom poszukującym stylowego, o dobrej jakości wyposażenia do pokoi dziecięcych. Marka uzupełniła właśnie swoją ofertę o łóżeczka o najbardziej podstawowych, klasycznych kształtach, a do tego dostępnych w przystępnej cenie.

Ponadczasowa klasyka w nowych łóżeczkach Pinio - Basic
Ponadczasowa klasyka w nowych łóżeczkach Pinio – Basic

Basic to nowa kolekcja łóżeczek niemowlęcych, skierowana dla miłośników klasycznych kształtów, którzy nie planują urządzania całego pokoju dziecka, a potrzebują tylko łóżeczko. Łóżeczka posiadają wyciągane szczebelki, a dzięki przemyślanej konstrukcji jeden z boków można zdemontować, dzięki czemu będzie pełniło funkcję zamkniętego z trzech stron łóżka. Do łóżeczek można dokupić nakładany przewijak oraz szuflady i barierkę z kolekcji Moon, dopasowane wymiarowo oraz kolorystycznie.

Kolekcja Basic uzupełnia katalog Pinio o formy najbardziej podstawowe, minimalistyczne. Takie łóżeczko dopasować można do wnętrza w każdym stylu i każdej kolorystyce. Stanowić może przeciwwagę dla pozostałych nowoczesnych mebli w pokoju, element wyciszenia w bardzo kolorowym wnętrzu, stylowy akcent pokoiku monochromatycznego lub doskonałe uzupełnienie umeblowania w pokojach w stylu skandynawskim. Uniwersalna, ponadczasowa klasyka nigdy się nie znudzi.

Marka Pinio jest dzieckiem popularnej firmy Drewnostyl, która cieszy się wieloletnim doświadczeniem i zaufaniem klientów. Produkcję mebli dziecięcych i młodzieżowych rozpoczęła pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Z biegiem czasu produkty te stały się niezaprzeczalną wizytówką firmy. „Od początku istnienia Pinio angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – mocno stawiając na bliskie relacje z klientami. Bardzo cieszy nas, że posiadamy odbiorców z „krwi i kości”, którzy piszą, komentują i przesyłają zdjęcia pokojów urządzonych naszymi mebelkami. Nie wiem nawet, w którym momencie to się stało, ale na naszym profilu facebook’owym utworzyła się mała „społeczność”. Nic nie daje większej satysfakcji, niż zadowoleni rodzice, którzy doceniają najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów, a nasi najważniejsi odbiorcy – dzieci, czują się komfortowo w pokojach urządzonych naszymi meblami. Z dumą możemy powiedzieć, że kolekcje są przeniesieniem naszych marzeń z dzieciństwa.” – Mówi Michał Błaszak, Brand Manager Pinio.

Dotychczas największym hitem marki stała się kolekcja Marsylia – oryginalny zestaw mebli dziecięcych w kształtach przypominających francuskie kabiny plażowe, z charakterystycznymi dekoracyjnymi plakietkami, na których umieścić można imię dziecka. Marsylię do pokoiku swoich dzieci wybrały między innymi znana polska modelka Kamila Szczawińska oraz dziennikarka Dorota Gardias. Wielu miłośników zdobywa także nowoczesna kolekcja Moon. Ciekawa sekwencja otworów zastosowana w łóżeczkach nadaje im bardzo świeży i oryginalny charakter. Ten zestaw wybrał między innymi znany z serialu „M jak miłość” Marcin Mroczek. Lista znanych rodziców, którzy pokochali meble Pinio jest długa. To także: Anna Dereszowska, Paulina i Natalia Przybysz, Martyna Wojciechowska, Beata Sadowska, Karolina Malinowska i Olivier Janiak, Dorota Czaja czy Roma Gąsiorowska. Teraz, dzięki kolekcji Basic w jeszcze bardziej przystępnej cenie, meble Pinio trafić będą mogły do każdego rodzica, dla każdego dziecka.