Wellman i Rogalska wprowadzają Polki w świat dobrze dobranej bielizny

welman i rogalska wprowadzaja w tajniki bieliznyW sobotę 29 maja w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się 3. edycja Wielkiego Dnia Dobierania Biustonoszy! Światowej klasy specjaliści wprowadzą Polki w arkana sztuki właściwego doboru bielizny, pomogą im przekonać się, że kobiety są piękne niezależnie od wieku i noszonego rozmiaru. Tym razem panie usłyszą to również z ust mężczyzn. Zaproszeni na imprezę panowie powiedzą, jak postrzegają piękno i seksapil. Akcję – już po raz trzeci – organizują Chantelle Paris, światowy ekspert w doborze bielizny oraz miesięcznik „Claudia”.

Dorota Wellman i Marzena Rogalska, ambasadorki akcji, wiedzą, że noszenie gustownej, a przede wszystkim dobrze dopasowanej bielizny to jeden z fundamentów pewności siebie i dobrego samopoczucia kobiety. Dlatego 29 maja przez cały dzień będą zachęcać panie do poddania się bezpłatnemu fittingowi – profesjonalnemu dobraniu właściwego rozmiaru i odpowiedniego modelu biustonosza. W dziesięciu przestronnych, intymnych kabinach panie pod okiem ekspertów Chantelle – w tym gości z Francji udzielających takich porad na całym świecie – będą miały możliwość dobrania idealnego dla siebie biustonosza. Oprócz konsultantek Chantelle, pomocą będą służyć także eksperci miesięcznika „Claudia” i marki Lirene. W rozmowach z Dorotą Wellman i Marzeną Rogalską oraz podczas indywidualnych konsultacji wyjaśnią, jak dobrać bieliznę do konkretnego stroju oraz jak dbać o skórę biustu, by na długo zachowała sprężystość i młody wygląd.

Dorota Wellman i Marzena Rogalska poprowadzą imprezę już po raz trzeci. Panie zaangażowały się w akcję, by promować świadomość wpływu dobrze dopasowanej bielizny nie tylko na dobre samopoczucie kobiet, ale też i na zdrowie. Badania pokazują, że większość kobiet na świecie nosi źle dobrany biustonosz, co może skutkować nie tylko niekorzystnym wyglądem, ale i kłopotami zdrowotnymi – bólami kręgosłupa, a nawet zniekształceniami piersi.

Aby zachęcić Panie do wzięcia udziału w akcji, Dorota Wellman i Marzena Rogalska po raz kolejny zgodziły się na pozowanie w bieliźnie Chantelle do sesji zdjęciowej, którą będzie można znaleźć w czerwcowym numerze miesięcznika „Claudia”.

Udział w imprezie potwierdziło wiele „znanych twarzy” ze świata mody, kina i telewizji – zarówno kobiety, jak i mężczyźni.

Partnerami akcji są CH Złote Tarasy i marka Lirene. Patronat medialny objęły: Radio Złote Przeboje, portal Onet.pl i telewizja TVN Style.

Thursday, 27 May 2010