Jak donoszą Wirtualne Media, Dorota Wellman podczas konferencji prasowej inaugurującej właściwą odsłonę kampanii przyznała, że 100 tys. zł ze swojego honorarium przekaże Fundacji TVN, a 200 tys. zł na inne cele charytatywne. Chodzi tu o instytucje, które potrzebują pomocy, tj. hospicja, szpitale dla dzieci. Nie wiemy, czy to całość jej wynagrodzenia. Dziennikarka znana jest z działań dobroczynnych. Cztery lata temu wsparła organizacje charytatywne kwotą 200 tys. zł., które zarobiła biorąc udział w reklamie jogurtów Activia.
Gest Wellman to odpowiedź na krytykę ze strony Stowarzyszenia Klub Jagielloński. W poniedziałek Klub wystosował do dziennikarki list otwarty. Krytykuje w nim prezenterkę za promowanie sieci sklepów, która nie dba o prawa pracownicze.
Dorota Wellman pojawi się w kampanii reklamowej obok Karola Okrasy. Razem poprowadzą talk show „Dorota, Karol i Goście”, co tydzień będą w nim gościć różne osoby, w tym ze świata show-biznesu.