Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią

Szczególnie w okresie spowolnienia gospodarczego wiele firm staje przed problemem - jak zwiększyć efektywność sprzedażową na coraz bardziej nasyconym i konkurencyjnym rynku. Autorzy książki „Mistrzowie sprzedaży” pokazują jak zintensyfikować wydajność działu handlowego poprzez lepszą integrację procesów relacji z klientem, nowoczesny marketing, budowanie wyróżniającej się komunikacji, storytelling i content management.

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią
Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią

Wykorzystaj potęgę opowieści do budowania prawdziwego zaangażowania partnerów biznesowych w otwarty dialog, prowadzący do nawiązania wzajemnie korzystnej współpracy biznesowej – mówi Mike Bosworth, jeden z najlepszych na świecie ekspertów od metodologii sprzedażowych, trener i mówca.

Wszystkiego można się nauczyć

Twórca Solution Selling i CustomerCentric Selling® Michael Bosworth oraz doświadczony fachowiec w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łącząc odkrycia w dziedzinie neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii stworzyli sprawdzony w praktyce model, który pozwala przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Podważając niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodzą, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.

W swej najnowszej publikacji pt. „Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią” dają czytelnikom narzędzia niezbędne do tego, aby budować angażujące i skuteczne historie zarówno w kontekście biznesowym, jak i prywatnym. Autorzy pokazują jak korzystać z siły storytellingu i uczynić z niego kluczowy element komunikacji marketingowej i sprzedażowej. Jak budować nowej jakości relacje oparte na zrozumieniu i zaufaniu, o które coraz trudniej we współczesnym świecie biznesu.

Dla kogo?

Książka ta przeznaczona jest dla specjalistów do spraw sprzedaży i wszystkich  zainteresowanych – menadżerów, polityków, nauczycieli, adwokatów, doradców, rodziców krótko mówiąc, wszystkich, których praca (lub życie) wymaga wpływania na innych, niezależnie od tego, czy sprzedają produkty, usługi, idee, porady czy przekonania.

Autorzy „Mistrzów sprzedaży” dostarczają wielu przykładów firm i jednostek, które osiągnęły ponadprzeciętne efekty dzięki zastosowaniu wyróżniającej się formy komunikacji jaką jest storytelling. Odkrywając tajemnice najlepszych handlowców uczą skuteczniej oddziaływać na zmianę, budować pełniejsze relacje z klientami i tworzyć własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym.

Wybrane opinie o książce:

Historia InPostu to historia wytrwałości, odwagi, ekspansji i polskiej globalnej marki. Chcę tworzyć tę historię jeszcze długo i dzielić się nią z innymi. Siła narracji daje naszej firmie i wypracowanym rozwiązaniom trwałą przewagę konkurencyjną. Tworzenie opowieści pomaga budować silną tożsamość i lepiej komunikować się z rynkiem. Ta książka na pewno Państwu w tym pomoże.

Rafał Brzoska, Prezes zarządu Integer SA

Polecam praktykom biznesu! Ciekawe uzupełnienie psychologicznych badań nad perswazją narracyjną. Tę książkę dobrze się czyta, a wiedza w niej zawarta jest do natychmiastowego wdrożenia.

dr Paweł Fortuna, psycholog społeczny

Nawet najbardziej biznesowe kontakty sprowadzają się w istocie do relacji między ludźmi. Dostrzeżenie osobistego wymiaru kontaktów między firmami pozwala zwiększyć efektywność współpracy. Głębokość relacji z odbiorcami to klucz do zysków i efektywności działania. Relacje tworzą się poprzez opowiadanie historii osobistych i firmowych oraz empatyczne słuchanie. Z pewnością przeczytam tę książkę, by nauczyć się tych umiejętności.

Janusz Jaroszek, Dyrektor zarządzający IMD Polska

Przez całe nasze zawodowe życie uczono nas, aby zadawać pytania diagnostyczne, przedstawiać propozycje wartości i analizować ROI. Zwykle to nie działa – w najlepszym razie możemy podyskutować z klientem o liczbach, co angażuje wyłącznie lewą półkulę i odstręcza nabywców. Ta książka pokazuje nam znacznie lepszy sposób.

John Burke, wiceprezes grupy Oracle Corporation

To, o czym terapeuci wiedzieli od lat, Mike i Ben przełożyli na rozwiązanie biznesowe – pokazali, jak budować i wykorzystywać swoją inteligencję emocjonalną do tego, by angażować innych i neutralizować ich mechanizmy obronne. „Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią” to podręcznik, który krok po kroku uczy, jak posługiwać się wciągającymi opowieściami, by angażować ludzi i doskonalić ich organizacje.

Christine Miles, główny trener w dziale usług psychologicznych Miles Consulting Li.

MICHAEL BOSWORTH i BEN ZOLDAN współpracują ze sobą od ponad dekady. W tym czasie wyszkolili dziesiątki tysięcy handlowców. Wspólnie założyli Story Leaders – firmę szkoleniową zorientowaną na poprawę skuteczności handlowców i wszystkich specjalistów do spraw sprzedaży. Wcześniej Michael założył dwie inne firmy, które odniosły wielki sukces w branży szkoleń sprzedażowych: Solution Selling i CustomerCentric Selling. Ben zajmuje się sprzedażą od blisko 20 lat. Zanim dołączył do Mike’a jako główny konsultant w CustomerCentric Selling, był świetnym handlowcem i menadżerem sprzedaży wysokiego szczebla.