Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni. O czym mówi Agnieszka Hyży?

Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej.

Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni. O czym mówi Agnieszka Hyży. Foto Newseria

Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej.

Agnieszka Hyży nie lubi stagnacji i nudy. Gdy przychodzi jej do głowy ciekawy i wart uwagi pomysł, stara się szybko go realizować. Tłumaczy, że tego typu odwagę nabyła, pracując w telewizji. Uważnie obserwowała, jak potoczyła się kariera jej znajomych, i starała się nie popełnić podobnych błędów.

– Uwielbiam pracę w telewizji i bardzo lubię prowadzić programy na żywo. Zwłaszcza jeżeli ich tematyka jest mi bliska. Jednak czas płynie bardzo szybko. Patrząc na historie moich koleżanek z telewizji, które po pewnym czasie odchodziły w cień i często nie potrafiły pogodzić się z nową sytuacją, zaczęłam budować swój plan B. Zdaję sobie sprawę z tego, że przychodzi nowe pokolenie, więc działam również na innych polach – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.

– Widzę przyszłość w połączeniu biznesu z show-biznesem i mediami. Tego rodzaju multifunkcyjność ma wiele zalet. Czasami zestawienie ze sobą ludzi z różnych światów – na pozór kompletnie ze sobą niezwiązanych – przynosi niesamowity efekt. Nigdy nie udałoby mi się stworzyć How2 ani żadnego innego projektu, gdyby nie ludzie, którzy mi pomagają, oraz ogrom ich pracy – zaznacza.

Dziennikarka przyznaje, że kocha swój zawód. Tłumaczy, że gdy praca, którą wykonuje się na co dzień, jest równocześnie pasją, nigdy nie ma się poczucia straconego czasu. Agnieszka Hyży uważa, że spotkania z profesjonalistami i ekspertami są niezwykle rozwijające i często motywują ją do działania. Pomysły na nowe aktywności najskuteczniej jest czerpać z obserwacji otoczenia i analizy jego potrzeb.