Jednakże okazuje się, że nie wszystko co ma w nazwie „naturalne” takim się okazuje. Alba została pozwana o nierzetelną kampanię konsumencką. Jak podaje People, w dokumentacji prawnej uzyskanej przez Jonathana D. Rubina można przeczytać, że wiele kosmetyków zawiera nienaturalne i syntetyczne składniki, a niektóre produkty są nieskuteczne.
Poza tym etykiety są mylące i wprowadzają konsumenta w błąd. Na tapetę weszły pieluchy Multi-Surface Cleaner, kremy oraz olejki do opalania. Okazało się bowiem, że SPF 30 kompeltnie nie chroniły przed opalaniem. Do internetu trafiły zdjęcia z oparzeniami słonecznymi po stosowaniu olejków do opalania właśnie tej firmy.
Nie długo trzeba było czekać na oświadczenie wydanego przez Honest. Jednakże można było w nim przeczytać tylko, że spółka zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa produktów i poprawienia ich skuteczności.
Zobaczcie, jak zmieniała się Jessica Alba przez lata