Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki AVON. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile!
Wybierz produkt AVON z Różową Wstążką i wesprzyj walkę z rakiem piersi! Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki
AVON. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.
Marka ta prowadzi już 17. kampanię propagującą profilaktykę w walce z rakiem piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką. W tym roku marka AVON przygotowała wyjątkowy zestaw
kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci AVON Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.
W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.
Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii
Życia –AVON kontra Rak Piersi m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu „Gabinety z Różową Wstążką” prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka
Nestlé FITNESS, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie www.wielkakampaniazycia.pl
Produkty z Różową Wstążką można zamówić za pośrednictwem konsultantek oraz na stronie www.avon.pl