
Polscy projektanci Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach, czyli duet Bohoboco zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję. Promuje ją Helena Norowicz, aktorka i od niedawna modelka, którą internauci pokochali za zeszłoroczne kampanie modowe dla dwóch marek odzieżowych – Nenukko i Bohoboco.
Projektanci przełamują stereotypy. Chcą pokazać, że kobieta w starszym wieku potrafi zachwycić urodą i stylem. Bez względu na liczbę lat może kreować współczesne trendy. Taką postacią jest bez wątpienia Helena Norowicz w najnowszej kampanii Bohoboco. Pozuje w mocnym makijażu, nowoczesnych, a niekiedy odważnych kreacjach, które z powodzeniem mogłaby założyć niejedna dwudziestolatka.
– Myślę, że starsze kobiety jak najbardziej powinny być obecne w świecie mody. Nie tylko te młode i śliczne, które wyglądają dobrze we wszystkim, co się na nie założy – wyznała Helena Norowicz w wywiadzie dla Gazety Wyborczej.
Nawet jeżeli nie każdemu podoba się taki pomysł na promocję, to Bohoboco z pewnością osiągnie zamierzony cel. Rozgłos. A to przecież PR-owy klucz do sukcesu.
A Wy, co sądzicie o najnowszej kampanii Bohoboco z udziałem 81-letniej aktorki?