
Jak podaje serwis wwd.com zestawienie najbardziej wpływowych blogerów na świecie zostało przygotowane przez agencję marketingową Tribe Dynamics w oparciu o wartość „earned media” za 2016 rok. Są to wszelkiego rodzaju publikacje, wzmianki, polecenia marki na wszystkich kanałach social mediowych blogerów i influencerów. Polska blogerka, Julia Kuczyńska zajęła pierwsze miejsce w tym zestawieniu.
Wartość „earned media” Maffashion wyniosła 64,8 miliona dolarów – co oznacza, że Julia Kuczyńska najbardziej przyczyniła się do sukcesu największych topowych marek z całego świata spośród wszystkich osób uwzględnionych w rankingu. Julia doskonale wie, jak zarabiać duże sumy pieniędzy i sprawić, aby marki biły się o jej powierzchnie reklamowe na wszystkich kanałach social mediowych!

Maffashion świetnie radzi sobie również medialnie, o jej stylizacjach na tegorocznym Paris Fashion Week rozpisują się serwisy z całego świata!



