Prosty skład, pyszny smak!

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek, obok komunikatów podkreślających brak barwników, sztucznych aromatów czy substancji konserwujących, będzie znajdować się dodatkowo lupka z piktogramami.

Lubisie – prosty skład, pyszny smak!

Pyszny smak, mały format i zabawne misiowe kształty, które pokochali najmłodsi konsumenci, pozostają niezmienne. Wybierając przekąski dla dzieci, rodzice zwracają szczególną uwagę, aby były one produkowane ze składników najwyższej jakości. Lubisie to przekąska, która idealnie odpowiada na tę potrzebę. Aby informacja o ich prostej recepturze była jasna i czytelna, producent zdecydował się na wprowadzenie lupki ze składnikami na wszystkich opakowaniach wspomnianych ciastek. Równocześnie, marka wzmocniła także przekaz pozostałych benefitów. Istotnym elementem nowej szaty graficznej jest informacja o tym, że Lubisie są wypiekane (a nie smażone). Na przodzie opakowań wciąż będą znajdować się także niedawno wprowadzone hasła „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”. Rodzice z całą pewnością docenią skład ciastek Lubisie. Z kolei najmłodsi konsumenci pokochają je za wyjątkowy smak, mały format i zabawne misiowe kształty. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.

Lupka komunikująca prosty skład

„Coraz bardziej świadomi konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład przekąsek, zwłaszcza w przypadku produktów wybieranych dla dzieci. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie lupki ze składnikami, ponieważ zależało nam na tym, aby informacja o prostej recepturze ciastek Lubisie była jasna i czytelna dla rodziców” – mówi Joanna Serwaczyńska, Junior Brand Manager belVita & Lubisie, Mondelez Polska. Równocześnie, marka wzmocniła także przekaz pozostałych benefitów. Istotnym elementem nowej szaty graficznej jest informacja o tym, że Lubisie są wypiekane (a nie smażone). Na przodzie opakowań będą także znajdować się niedawno wprowadzone hasła „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”.

Silne wsparcie mediowe nowych opakowań

W przypadku smaków owocowych, nowe opakowania trafią do sklepów już w marcu. Następnie lupkę będzie można zobaczyć na wszystkich pozostałych produktach, w tym ciastkach Lubisie DUO. Nowa kampania marki Lubisie będzie miała silne wsparcie mediowe. W kwietniu w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.