Nowa marka Seleny Gomez już niedługo na rynku

Wokalistka podała oficjalną datę premiery swojej linii kosmetyków.

Nowa marka Seleny Gomez już niedługo na rynku. Foto Instagram @selenagomez

Gwiazdy i celebryci w ostatnim czasie coraz częściej decydują się na założenie własnych firm kosmetycznych. Najbardziej rozpoznawalne i najlepiej sprzedające się marki sygnowane są przez Rihannę, Kylie Jenner, Kim Kardashian czy Lady Gagę. Do tego grona postanowiła dołączyć również Selena Gomez. Wokalistka na początku roku ogłosiła, że pracuje nad produkcją własnej linii kosmetyków, a w tym tygodniu poinformowała fanów o oficjalnej premierze marki. Kosmetyki pod szyldem „Rare Beauty” trafią do sprzedaży 3 września i będą dostępne na oficjalnej stronie marki oraz w drogeriach Sephora. Na Instgramie pojawił się również krótki filmik, w którym Selena opowiada o idei marki. Rare Beauty ma pokazywać, że makijaż jest zabawą i może sprawiać przyjemność, ale nie jest i nie powinien być koniecznością. Piosenkarka zaznaczyła również, że żyjemy w czasach, w których wszystko kręci się wokół twarzy i wyglądu, ale ważne jest to, abyśmy czuli się dobrze w swoim ciele.

Rare Beauty zajmuje się nie tylko produkcją kosmetyków, ale także działalnością charytatywną. W ramach The Rare Impact Fund marka podjęła się zebrania 100 milionów dolarów w ciągu najbliższych 10 lat, które zostaną przeznaczone na pomoc instytucjom zajmującym się zdrowiem psychicznym. Finansowaniem funduszu zajmuje się sama marka – ma przekazywać na jego rzecz 1%z każdej transakcji, swój wkład mają również indywidualni partnerzy.