Nowy projekt Lady Gagi

Lady Gaga od zawsze kwestionowała społecznie przyjętą definicję piękna. Odważnie kreowała siebie nie zważając na komentarze społeczeństwa. Teraz chce w tym pomóc innym.

Nowy projekt Lady Gagi. Foto. instagram ladygaga

Wczoraj na instagramowym profilu Lady Gagi pojawiła się informacja, że artystka otwiera swoją markę kosmetyczną. Zaczęło się od filmiku promującego Haus Laboratories. Wystąpili w nim modele alternatywni, w akompaniamencie muzyki stworzonej specjalnie na potrzeby klipu. Obecność modeli o nieoczywistym pięknie ma uwypuklić przekaz płynący z projektu.
Obecnie na rynku jest ogromna ilość marek kosmetycznych, co podkreśla sama gwiazda. Jednak co wyróżnia Haus Laboratories na tle innych?
Jego misją jest zachęcenie ludzi do stworzenia własnej definicji piękna, bo nie jest ważne co inni o Tobie myślą, tylko to co o sobie myślisz Ty sam.
Linia kosmetyczna ma być narzędziem do wyrażania siebie. Przekaz projektu jest spójny z postacią, jaką przez lata tworzyła Stefani. Piosenkarka niejednokrotnie udowodniła, że nie trzeba pasować do powszechnie przyjętego kanonu piękna, żeby osiągnąć sukces i spełniać się na różnych płaszczyznach życia.
Czy szczerość z jaką Lady Gaga buduje swoją markę przełoży się na sukces nowego przedsięwzięcia? O tym przekonamy się już 15 lipca, kiedy oficjalnie ruszy przedsprzedaż. Produkty można będzie zakupić na oficjalnej stronie Haus Laboratories.