
Grzegorz Krychowiak, piłkarz rosyjskiego klubu Lokomotiw Moskwa i reprezentacji Polski, uznał, że sport mu nie wystarczy! Według wirtualnemedia.pl, polski pomocnik został właśnie współwłaścicielem spółki kosmetycznej Lajuu Men, produkującej naturalne kosmetyki dla mężczyzn.
Grzegorz Krychowiak ambasadorem nowej marki
Poza przejęciem 50% udziałów firmy, Grzegorz Krychowiak zostanie również jej ambasadorem. Prawdopodobnie marka The Men by Grzegorz Krychowiak trafi na rynek w grudniu 2021 roku. Produkować będzie luksusowe przybory do pielęgnacji ciała i twarzy dla mężczyzn. Jako pierwsze w sprzedaży pojawią się krem do twarzy, olejek do pielęgnacji zarostu, żel pod prysznic i szampon. Ponieważ Krychowiak stawia na wysoką jakość, każdy z nich będzie miał min. 95% naturalnych składników.

Lajuu by Weronika Rosati
Piłkarz nie jest pierwszą gwiazdą, która będzie współpracować z Lajuu. Niedawno premierę miała linia Lajuu by Weronika Rosati. Kosmetyki, których receptury bazują na wodzie kokosowej, dostępne są w Internecie. Poza kremem do twarzy marka celebrytki oferuje samoopalacz i brązujący balsam do ciała, a także brązujące serum do twarzy. Wydaje się, że współpraca okazała się owocna, bo aktorka pełni w Lajuu też funkcję Dyrektor Kreatywnej.

Celebryci coraz częściej inwestują w kosmetyki
Bez wątpienia rynek kosmetyczny stwarza wiele możliwości. Polską branżę kosmetyczną wycenia się na miliardy euro, a jej wartość rośnie z roku na rok. Dlatego wiele sław, również sportowych, widzi w tym potencjał na dodatkowy zarobek. Podobnie do Krychowiaka swoje firmy urodowe mają m.in. Anna Lewandowska, która w 2019 otworzyła firmę naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov, oraz Ewa Chodakowska. Trenerka wszystkich Polek jest właścicielką marki beBIO, w której asortymencie znajdują się kosmetyki do twarzy, ciała i włosów. W przeciwieństwie do większości kolegów Chodakowska postawiła na tańsze kosmetyki. Dzięki temu jej produkty są dostępne dla każdego.