Kobieta Miesiąca i Kobieta Miesiąca Publiczności – zgłoś się do grudniowej edycji!

Organizatorzy zaskoczyli szeregiem nowości. Jak zmiany wpłyną na kultowy plebiscyt?

kobieta miesiąca
Kobieta Miesiąca i Publiczności – zgłoś się do grudniowej edycji! Foto KobietaMiesiąca.pl

Plebiscyt Kobieta Miesiąca od lat organizowany był za pośrednictwem Facebooka. Platforma Zuckerberga służyła też za główną oś komunikacji między uczestniczkami konkursu a jego organizatorami. Ci drudzy zdecydowali się jednak na wprowadzenie pewnych zmian, które zmienią nieco przebieg konkursu. Co trzeba wiedzieć o nowościach?

Zobacz także: 9. urodziny plebiscytu Kobieta Miesiąca – lipiec 2022

KobietaMiesiąca.pl

Najważniejszą zmianą jest to, że plebiscyt zyskał właśnie stronę internetową. Teraz zgłoszenia do udziału w konkursie składane będą na portalu KobietaMiesiąca.pl. To właśnie tam znajdziemy specjalny formularz zgłoszeniowy, który ułatwi zarejestrowanie swojej kandydatury. Regulamin konkursu również został umieszczony na nowej stronie. Pojawiła się też możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu nie ominiemy żadnego ważnego komunikatu od organizatorów.

Niezmienne pozostają natomiast daty konkursu. Tradycyjnie zgłoszenia do kolejnych edycji plebiscytu wysyłać można między 1. a 10. dniem miesiąca. Do najbliższego, grudniowego Plebiscytu Kobieta Miesiąca zgłaszać się więc należy między 1 a 10 grudnia. Natomiast wyniki zostaną opublikowane już 18 grudnia. Zwyciężczyni przejmie tytuł od Kobiety Listopada, Anny Bielak.

Kobieta Miesiąca Publiczności

Kolejną ekscytującą nowością jest pojawienie się nowego tytułu. Poza laureatką wytypowaną jak zawsze przez jury, Kobietę Miesiąca wybierze też publiczność. Głosować na swoją ulubienicę można przez tydzień, od zamknięcia przyjmowania zgłoszeń aż do 17 grudnia, godziny 23:59. W listopadzie wybranką publiczności okazała się Małgorzata Maksymowicz.

kobieta miesiąca
Kobieta Miesiąca i Publiczności – zgłoś się do grudniowej edycji! Foto Facebook @kobietamiesiaca

Chociaż plebiscyt nie odbywa się już na Facebooku, to nie zniknie on całkowicie z platformy. Jednakże media społecznościowe – zarówno Facebook, jak i Instagram – będą jedynie dodatkiem, a nie głównym kanałem informacji.