
Ralph Lauren słynie głównie z męskich zapachów perfum. Zdecydował się także stworzyć zapach dla kobiet „Woman”. To jednak nie pierwszy taki pomysł znanej marki. Ostatnie wyszły na rynek w 2008 roku i nazywały się „Notorious”. A jeszcze wcześniej powstały „Romance”, który nadal są jednymi z najlepiej sprzedających się perfum w USA.
Sam Ralph Lauren mówi o zapachu, że ma identyfikować kobiece piękno. Mają łączyć zmysłowość i delikatna męską nutę. Inspiracją były rozwiane włosy u kobiet w smokingach. Sama buteleczka jest owlna i ozdobiona różowym złotem.
Dlaczego Chastain?
Aktorka idealnie odzwierciedla wrażliwość i wewnętrzną siłę jednocześnie. Jest spokojna, ale jednocześnie potężna. Jest działaczką na rzecz równości kobiet w Hollywood i stara się obalać stereotypy.
Aktorka wskazuje na silę kobiet. Już nie jest tak jak w dawnych czasach, kiedy panie były utożsamiane ze słabościami. Dziś odchodzi się od tych przekonań i buduje się wizerunek kobiety silnej i niezależnej. Definicja staje się bardziej elastyczna i zależna od indywidualnej sylwetki.
Takie są właśnie nowe perfumy. Gino Luci – wiceprezydent marketingu Ralpha Laurena, zaznacza, że przy pomocy social media można pomóc w budowaniu wizerunku takiej kobiety. Dlatego cała kampania ma oficjalny hashtag: #WomenAboveAll.
Na Instagramie ralphlauren opublikował informację o nowych perfumach „Woman”
Woman, a new eau de parfum by Ralph Lauren, celebrates the dualities that define the modern woman.
Post udostępniony przez Ralph Lauren (@ralphlauren)