Znany dziennikarz telewizyjny włączył się do akcji HejtStop. Jarosław Kuźniar często prowokuje swoimi wpisami na Facebooku, za co niejednokrotnie był szkalowany przez internautów. Dziennikarz został twarzą, a w zasadzie „ryjem” kampanii HejtStop.
Wydawałoby się, że na hejt w sieci nie ma mocnych. A jednak. Sugestywny spot przywołuje na myśl treści komentarzy i zachowań, z którymi spotykamy się każdego dnia. Na stronie kampanii można przeczytać:
„Hejt w sieci to przemoc słowna. Zostawia ona trwały ślad w relacjach z ludźmi poza Internetem. Jarek Kuźniar – twarz, a w zasadzie „ryj” naszej kampanii – wie o tym bardzo dobrze. Ale hejt dotyka nie tylko znane osoby. Dotyka każdego. Nie musisz mieć innego niż większość osób koloru skóry, wyznaczać inną niż większość religię czy posiadać odmienne od najbardziej powszechnych preferencje seksualne.”
Organizatorzy zachęcają do włączenia się w akcję. Namawiają do udostępniania wpisów z hashtagiem (#hejtstop, #ryjkuzniara), a także nagrywania filmów z przykładami internetowego hejtu.
Co sądzicie o tej nietypowej kampanii?