
Marki ubraniowe promują swoje najnowsze kolekcje przez kampanie, w których udział biorą modelki o rozmiarach s i xs. Rzadko zdarza się, aby twarzą reklamy była osoba o bardziej bujnych kształtach. Jednak można dostrzec wiele przedsięwzięć na rzecz akceptacji w modzie wszystkich rozmiarów. Przykładem takiego działania jest pomysł Khloe Kardashian.
Gwiazda założyła w 2016 roku markę odzieżową Good American. W skład kolekcji wchodził jeans, t-shirty i bluzy. Odkąd celebrytka prowadzi zdrowy tryb życia, postanowiono rozszerzyć zakres. Khloe zaprojektuje odzież sportową – dla wszystkich rozmiarów.Kolekcja The Performance będzie dostępna w londyńskim domu towarowym Selfridges.
Kardashianka zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy ma szczupłą sylwetkę i nie jest to nic złego czy nienaturalnego. Promuje przekonanie, że rozmiar nie definiuje tego, jak człowiek się czuje.
– Naprawdę musimy przestać porównywać się z każdą osobą. Musimy być najlepszą wersją nas samych. Zawsze porównywałam się z moimi siostrami, ale nigdy nie będę wyglądać jak one. Dlatego było dla mnie ważne, żeby stworzyć linię ubrań, które będą odpowiednie dla wszystkich rozmiarów – mówiła w wywiadzie dla magazynu The Sunday Times.
Khloe zainteresowała się sportem po rozstaniu z mężem Lamarem Odomem. Prowadzi aktywny tryb życia, ma nawet swój program i napisała książkę. Pochwalacie ją za apel o akceptację siebie?