
W ostatni dzień starego roku Harry i Meghan powołali do życia nową markę. ”Archewell” nawiązuje nazwą do imienia syna pary, a także do greckiego ”arche” (”źródło działania”) i angielskiego ”well” (”dobrze”). Projekt będzie promować idee dobra i pomocy, a działająca w ramach niego fundacja ma na celu wsparcie dla kobiet.
Na oficjalnej stronie ”Archewell” pojawiły się fotografie z dzieciństwa Harry’ego i Meghan w towarzystwie ich matek – księżnej Diany oraz Dorii Ragland. Opublikowano także oficjalny list na 2021 rok, w którym przybliżono misję fundacji.
– Jestem synem mojej matki. A ja jestem matką naszego syna. Razem dostarczamy wam Archewell. Wierzymy w to, co najlepsze w ludzkości, ponieważ widzieliśmy to, co najlepsze w ludzkości. Doświadczyliśmy współczucia i życzliwości. Od naszych matek i nieznajomych. W obliczu strachu, walki i bólu, łatwo jest stracić to z oczu – napisano w liście.
Jak na razie na stronie Harry’ego i Meghan można odtowrzyć pierwszy podcast oraz przeczytać o ich współpracy z platformą Netflix.